sobota, 20 sierpnia 2011

Paese - specjalistyczny podkład nawilżający

Opis produktu: Kremowy podkład nawilżający oraz łagodzący uczucie ściągnięcia i wysuszenia skóry. Doskonale maskuje przebarwienia i zaczerwienienia. Nie pozostawia tłustego filmu. Bezzapachowy.
Kolagen - przenika do głębszych warstw naskórka podnosząc stopień nawilżenia o 50% .Panthenol - działa łagodzaco i przeciwzapalnie. Wyciąg z aloesu - koi podrażnioną skórę, nawilża i chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Witaminy A, C i E - poprawiają koloryt cery, a także dbają o jej zdrowy I młody wygląd.


Recenzja: A więc tak: podkład jest ogólnie świetny, dobrze kryje wszystkie niedoskonałości cery, dośc długo się utrzymuje, zapach znośny, ale ja niestety kupiłam zaciemny dla siebie odcien (naturalny). Napewno dobrze nawilża, nie daje efektu maski, ale mocno się świeci... lekko pudrem trzeba zawsze zrobic chyba ze komus nie przeszkadza ;) no ale mozna powiedziec że podkład należy do tych lepszych :)
Cena: 23 zł

5 komentarzy:

  1. dla cery problematycznej idealny kryjacym podkładem będzie z kryolanu(można go dostać na allegro) to ulubieniec wizażystów i genialnie wyglada na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba potrzebuje jasniejszy, no ale sie nie znam jakijest mi potrebny :D
    ciekawie, chciala bym wiedziec wiecej obserwujemy ?
    ;) luknij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrzebuję takiego wymagającego podkładu;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że ma takie głupie coś... ja wolę podkłady wyciskane albo z pompką

    OdpowiedzUsuń
  5. aż takiego mocnego nie potrzebuję i rzeczywiście ciemny jest troszkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń